Love Lockdown 囚禁愛情 by KANYE WEST 

https://www.youtube.com/watch?v=HZwMX6T5Jhk\


http://daimp3.me/mp3-search/Kanye%20West%20-%20Love%20Lockdown%20(Chew%20Fu 20Small%20Room%20Remix)/

Kanye West - Love Lockdown (Chew Fu Small Room Mix)

https://www.youtube.com/watch?v=m7XCTTJNlrQ&feature=youtu.be

Kanye West以熱烈的鼓及冰冷的電子人聲來製造一顆不安痛苦的心,來演繹對愛情的矛盾。
 
I'm not loving you the way I wanted to
我不是用我想要的方式在愛你
What I had to do, had to run from you
我不得不做的是逃離你身旁
I'm in love with you, but the vibe is wrong
我愛上了你,可有哪裡不對勁
And that haunted me all the way home
這讓我回家的一路上都很不安

So you never know, never, never know
就這樣,永遠不得而知..永遠,永遠不得而知...
Never know enough, till it's over love
永遠知道得不夠多--在我們的情感逾越了愛情前
Till we lose control, system overload
在我們失控,吃不消前
Screaming "no, no, no, no, no!"
大叫 "不,不,不,不,不!"

I'm not loving you the way I wanted to
我不是用我想要的方式在愛你
I can't keep my cool, so I keep it true
我無法裝酷,所以只能真實呈現
I got something to lose, so I got to move
我會失去些東西,所以我得做些改變
I can't keep myself and still keep you too
我無法在留有自我的同時也留住你

So I keep in mind when I'm on my own
所以我自己一個人時,我謹記在心
Somewhere far from home in the danger zone
在那遠離家的危險地區
How many times did I take before I finally got through
我是花了多少次才終於走過呢
You lose, you lose
輸了,輸了
I'm not loving you

I'm not loving you the way I wanted to
我不是用我想要的方式在愛你
See I had to go, see I had to move
看來我得走了!看來我得前進了
No more wasting time, you can't wait for life
不再浪費時間,人總不能一生都在等待
We're just racing time, where's the finish line
我們只是在和時間賽跑,何處是終點線呢

I'm not loving you the way I wanted to
我不是用我想要的方式在愛你
I bet no one knew I got no one new
我敢說沒人知道,我沒有新的戀情
I Know I said "I'm through", but got love for you
我知道我說過"我徹底了斷了",但還是把愛留給了你
But I'm not loving you the way I wanted to
只是不是用我想要的方式在愛你
Got to keep it going, keep the loving going
想要繼續,讓愛繼續
Keep it on a roll,
讓愛繼續順利進行,
only God knows, If I be with you,
只有天知道 ,是否該和你在一起呢?
baby I'm confused
寶貝,我被搞糊塗了
You choose, you choose
你來選吧!你來選吧!

I'm not loving you the way I wanted to
我不是用我想要的方式在愛你
Where I want to go I don't need you
我想去的地方並不需要你
I've been down this road too many times before
這條路我之前就走過太多次了
I'm not loving you the way I wanted to
我不是用我想要的方式在愛你

So you never know, never, never know
就這樣,永遠不得而知..永遠,永遠不得而知...
Never know enough, till it's over love
永遠知道得不夠多--在我們的情感逾越了愛情前
Till we lose control, system overload
在我們失控,吃不消前
Screaming "no, no, no, no, no!"
大叫 "不,不,不,不,不
I'm not loving you

So I keep in mind when I'm on my own
所以我自己一個人時,我謹記在心
Somewhere far from home in the danger zone
在那遠離家的危險地區
How many times did I take before I finally got through
我是花了多少次才終於走過呢
You lose, you lose
輸了,輸了
I'm not loving you

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    aronhsu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()