https://www.youtube.com/watch?v=xzQvGz6_fvA

Bruce Springstein I'm On Fire 我慾火中燒
翻譯︰林文淇
英文歌詞
Hey little girl is your daddy home
Did he go away and leave you all alone
I got a bad desire
I'm on fire
Tell me now baby is he good to you
Can he do to you the things that I do
I can take you higher
I'm on fire

Sometimes it's like someone took a knife baby edgy and dull and cut a six-inch valley
through the middle of my skull
At night I wake up with the sheets soaking wet and a freight train running through the
middle of my head
Only you can cool my desire
I'm on fire

歌詞翻譯
嘿小女孩,你老頭在家嗎?
他是不是出去了,留你一個人孤零零在家裡
我有一個不好的慾望
我慾火中燒
寶貝,妳說他對妳好嗎?
我能做的,他做得到嗎?
我可以帶妳到更高的境界
我慾火中燒

寶貝,有時候我覺得像有人拿了把又利又鈍的刀,在我腦殼中央硬是切開一個六吋的深谷一樣
夜裡我醒來,床單與被子都浸溼在我的汗水裡,而我的頭裡面好像有一列長長的貨運火車不停轟隆穿過
只有妳能夠紓解我的慾望
我慾火中燒

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    aronhsu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()