close

https://www.youtube.com/watch?v=OhrEmbVwGh0

 

If You Leave Me Now-Chicago

如果你要離去-芝加哥合唱團

If you leave me now
如果你現在就離開我
you'll take away the biggest part of me
你將帶走我最重要的一部份
No baby please don't go
寶貝,別走

And if you leave me now
如果你現在就離開我
you'll take away the very heart of me
你會把我的心帶走
No baby please don't go
寶貝,請妳別走
girl I just want you to stay
親愛的,我要妳留下來

* A love like ours is love that's hard to find
  我倆的愛,是極難尋覓的愛
  How could we let it slip away
  我們怎能讓它溜走
  We've come too far to leave it all behind
  我們好不容易才走到這裡,怎能拋開一切讓它過去
  How could we end it all this way
  我們怎能讓它就這樣結束
  When tomorrow comes and we both feel bad
  當明天來臨
  The things we said today *
  我們都會為今天所說的事情感到後悔

If you leave me now
如果你現在就離開我
you'll take away the very heart of me
你會把我的心全帶走
No baby please don't go
不,寶貝,請妳不要走
Oh girl I just want you to stay
噢,親愛的,我只要妳留下來

(重複 *)

And if you leave me now
如果你現在就離開我
you'll take away the very heart of me
你會把我的心全都帶走
No baby please don't go
不,寶貝,拜託妳別走
Oh girl I just want you to stay
噢,親愛的,我只要妳留下來

And if you leave me now
如果你現在就離開我
you'll take away the very heart of me
你會把我的心全部都帶走
No baby please don't go
不,寶貝,求求妳別走
Oh girl I just got to have you by my side
噢,親愛的,我只要妳陪在我身邊
Cos if you...
因為若妳...

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Love Songs
    全站熱搜

    aronhsu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()